۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۵۴۰
Showraye Tahavol olom ejtemaye (17)

نشست هم‌اندیشی استادان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع بررسی تحول و ارتقاء علوم انسانی یکشنبه 21 خردادماه به همت، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در سالن شهید ارشاد این دانشکده برگزار شد.


به گزارش عطنا، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی سلسله نشست‌هایی را با استادان دانشکده‌های مختلف این دانشگاه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند که این‌بار نوبت به دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه علامه رسید.


در ابتدای این نشست علی‌اکبر تاج‌مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و دارای دکتری تعاون و رفاه اجتماعی و حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه به عنوان میزبانان این نشست به سخنرانی و طرح موضوع پرداختند.


در ادامه به ترتیب اردشیر(علی) انتظاری، عضو هیئت علمی گروه جامعه‌شناسی، غلامرضا لطیفی و محمود جمعه‌پور، عضو هیئت علمی گروه برنامه‌ریزی اجتماعی، محمود مشفق، ‌معاون آموزشی و عضو هیئت علمی گروه جامعه‌شناسی، میترا عظیمی، عضو هیئت علمی گروه برنامه‌ریزی اجتماعی، ابوالقاسم فاتحی و اسماعیل عالی‌زاد، عضو هیئت علمی گروه جامعه‌شناسی، علی جنادله، عضو هیئت علمی گروه مطالعات زنان، محمد شیخی، عضو هیئت علمی گروه برنامه‌ریزی اجتماعی و محمد زاهدی‌اصل، مدیرگروه مددکاری اجتماعی به سخنرانی و ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.


به گفته حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست مقرر شد سلسله نشست‌های تحول و ارتقاء علوم انسانی در زمینه علوم اجتماعی با حضور برخی از استادان و اعضای هیئت علمی منتخب این دانشکده در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی و یا در همین دانشکده برگزار و برای حل مسائل مختلف دانشگاه و کشور پیشنهادها و راه‌حل‌هایی ارائه شود.


در پایان این نشست استادان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به همراه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه نماز جماعت را برگزار و روزه خود را افطار کردند.


گزارش تصویری: 


عکس: ایوب قادری


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار